سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقاله اهمیت سنگ های کربناته در توسعه کارست جهت حفاظت کیفی آبخوان

چهارشنبه 95/8/5 3:27 صبح| | نظر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله اهمیت سنگ های کربناته در توسعه کارست جهت حفاظت کیفی آبخوان های کارستی در کوه جوشاتو واقع در آذربایجان غربی تحت word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله اهمیت سنگ های کربناته در توسعه کارست جهت حفاظت کیفی آبخوان های کارستی در کوه جوشاتو واقع در آذربایجان غربی تحت word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اهمیت سنگ های کربناته در توسعه کارست جهت حفاظت کیفی آبخوان های کارستی در کوه جوشاتو واقع در آذربایجان غربی تحت word ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله اهمیت سنگ های کربناته در توسعه کارست جهت حفاظت کیفی آبخوان های کارستی در کوه جوشاتو واقع در آذربایجان غربی تحت word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: اولین همایش ملی مجازی علوم زمین
تعداد صفحات: 6
چکیده:
اکثر مناطق آبدار کشور در امتداد کوه های زاگرس متمرکز است که در آن مناطق کارستی زیاد است. علت ایجاد چنین پدیده ای به وجود شکستگی ها و قابلیت انحلال توده سنگ مربوط می شود که در نتیجه آن یک سیستم آب زیرزمینی می تواند شکل بگیرد. کوه جاشاتو واقع در شهرستان شاهین دژ از شهرستان های استان آذربایجان غربی حاوی ترکیبات کارستی فراوان در میان سنگ های خود می باشد. که منابع غنی آبی را در خود ایجاد کرده است. هدف از این تحقیق بررسی ترکیبات کربناته سنگ های این کوه جهت توسعه کارستی می باشد که کیفیت آب های ذخیره شده را تا حدود زیادی تعیین می کند. با توجه به بازدیدهای میدانی سیستم زهکشی این مناطق درزها و مجرای کارستی است و قابلیت آلودگی بالایی دارند. توصیف انتقال آلودگی نیز به دلیل ناهمگنی شدید بسیار مشکل و پیچیده است. در این پژوهش با بررسی منابع آب کارستی منطقه به توصیف موارد تهدید کننده کیفی منابع آب و ضرورت حفاظت از آنها پرداخته شده است. نتایج نشان می دهد از علت های اصلی آلودگی فعالیت های غلط و نابجای انسانی و مسیر آلوده زهکشی می باشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید